Borneo (Sarawak)!

1 juli 2018 - Kuching, Maleisië

Nog een kleine aanvulling op de dag van vandaag, want de energie is ver op. Zaterdag 13.00 uur opgestegen in Amsterdam, zondag 18.30 Nederlandse tijd geland, dat is bijna 30 uur! Reden, heel veel vertraging! Niet zo de laagdrempelige Air Asia airline, maar door het prestigieuze Cathay Pacific. Op het eerste deel vanuit Schiphol al een uur . Vervolgens een vertrek vanuit Hong Kong dat bijna 3 uur was vertraagd, tijdens de start nog een klein uur extra en vervolgens in de lucht nog een half uur. Ja ze kunnen er wat van. vierde maatschappij ter wereld in de ranking... dus.

Om die reden verloren we de aansluiting naar Borneo, de laatste vlucht misten we vanavond. Met de hulp van een lieve dame die in Maleisië woont werden we snel naar de bagage afhaal en de incheckbalie geleid. Ze had een eigen taxi chauffeur en die nam ons wel even mee. We moesten van het ene vliegveld naar een tweede   vliegveld dat in de afgelopen jaren is aangelegd voor de nationale vluchten binnen Maleisië. Ondanks die hulp waren we net te laat. Chantal heeft al haar charmes in de strijd gegooid om de vlucht snel omgeboekt te krijgen, en met succes. Fors bijbetalen natuurlijk, maar goed dat is na 28 uur geen vraag meer.  En dus liggen we nu net op bed, nog ff dit verhaaltje te schrijven. Bek- en bek af....

Snel vergeten die dag, en morgen aan de slag.... met leuke dingen. We hebben er zin in....